Oğlum 4.5 yaşında dil bağı var ama aşırı yapışıklık değil . Kestirmeyi istiyoruz ama nasıl yapılır ameliyat mı genel anestezi mi verilir bilmiyorum. Yapan varsa yazabilir mi . Aile hekimimiz bir şey koklatıp bayıltıyorlar o sırada kesiliyor dedi anestezi yok dedi . Bu ara sürekli anestezi alıp ölen çocukların haberini gördüğümüz için korkuyorum