haticehuseyin herkes gıbı stres dıcem bende 7 ay ugrastık doktora gıtım yok olmuyordu sonra vazgeçtim kafamı dağıtmak ıcın oruc borçlarımı vardı onları tuttum biara sonra dur ben dıyet yapayım dedım 2 hafta dıyet yaptım tamamen cıktı aklımdan cocuk hıc bacak falanda kaldırmadım sonra ay sonuna geldı ben hala reel olmadım ben ıctıgım yesıl caysan falanda dıye duaundum sonra bı test hamileymişım o yüzden sana tavsiyem Baska seylerle ugras cocugu aklına getirme o zaman olur