Cilekbiskuvi ereninannesi_ Kansızlık hafif düzeyde bizimkilerde de vardı muhtemelen gittiğimizde yapılacak o zaman ama bı arkadaş hastalık sonrası biraz beklemek gerekiyormuş tam doğru sonuç vermiyormuş önümüzdeki ay gideceğim sanırım.
ereninannesi_ Cilekbiskuvi ilaçlar falan etkiler ama hastalık döneminde alınan tahlil varsa değerlendirebilir belki doktor
Uraztos Cilekbiskuvi taşındığımız için yakınımızda ki sağlık ocakları hep dolu kayıt yaptıramıyorum. Önümüzdeki hafta aşısı var o yüzden hastanede yapılıyor mu diye soruyorum
Cilekbiskuvi Uraztos Bu arada aklıma geldi yazın tatildeyken ordaki sağlık ocağında aşımı yaptirmistim kayıtlı olmasanız da ellerinde asi varsa yapıyorlar bilginiz olsun.