AselimmmDurum Zaten yenidoğan dönemi gece uykusu çok düzensizdir. Sizin gece salgıladığınız süt daha kıymetli. Şöyle yapabilirsiniz eğer memenizi emerken uyuyor sütü boşaltamıyorsa sağıp kendi sütünüzü verin. Gece beslemesi anne için çok verimlidir sizide dinlendirir hormonel nedenlerle bebeğinizede faydası çok. Günde bir kere 30cc vermek yerine sütünüze odaklanın. Yanlış anlamayın mama karşıtı değilim benim oğlum sadece mamayla besleniyor şuan, keşke hala emseydide gece sabahlara kadar memede tutsaydım dediğim anlar oluyor kıymetini bilin göğsünüzde altın taşıyorsunuz 🌺