Acı oje ise yarar mı küçüklük döneminde bilemem ben daha büyüktüm kullandigimda ise yaramamisti
Ben 12 yaşlarımda 3 ay köye gittiğimizde farkında olmadan bırakmıştım her gün gez dolaş farklı şeyler yememisim sonra farketmistim
Bence çocuğun canı sıkılıyor olabilir çok TV izletmeyin derim ,farklı aktiviteler ,severse oyun grupları filan katılabilir doğada yürüyüş aklınıza ne gelirse hoşuna gideceği şeylerle meşgul etmenizi tavsiye ederim
Baba korkusu filan olabilir mi diye düşünmüyor değilim
Yada genetik olabileceğini de düşünmüyor değilim ailede yiyen var mı
Ama dediğim gibi oyalanacagi mutlu olacağı şeyler bulun gezin tozun eğlenin çok sevin çok sarılın çok öpün hissettirin
@Emine_2222