krmnaydn
Kesinlikle katılıyorum Ben marketten yaş biberiye alıyorum bir suya koyup bir taşım kaynatıyorum Sonra soğutup süzüp fısfıslı şişelere koyup saçıma her gün fısfıslıyorum inanılmaz gürleştiriyor ve çok çabuk uzatıyor ben bu arada şampuanımın içine de Biberiye yağı içi Damla ve yaş biberiye koyuyorum Kesinlikle tavsiye ederim