Kızlar merhaba bebeğim 47 günlük ilk 30 gün çok rahat kakasını yapan çocuğum son 17 gündür aşırı zorlanıyordu. Geçen hafta hastaneye götürdüğümde röntgen çektiler ve içinin ful kaka gaz dolu olduğu acil yatış gerektiğini dediler. 1 gün boyunca serum ile beslediler ve makattan uyarı vererek kaka yaptırdılar. Şu an aynı şekilde makattan uyarı veriyoruz hatta içerisine sokuyoruz sonda hortumu ile doktorun önerisi üzerine içindekini öyle boşaltıyor. İlk zamanları rahatça yapan çocuğum şu an zorlanıyor. Muayeneye götürdüm bugün doktoru çocuk cerrahisi 2 aylık olunca yağlı röntgen çekin bakalım bağırsaklarında çalışmayan sinir varsa ameliyat yapacağız ve 3-4 saatlik zor bir ameliyat dedi. Aşırı üzgünüm mutsuzum aynı durumu yaşayan var mı? Sonrasında başka doktora da götürdüm o ise makatı dar olabilir ameliyat olacağını sanmıyorum dedi çünkü çocuğum kendisi az da olsa hafif hafif kakasını yapmaya başladı.