6 aylik oglum hala tam donemiyor yani saga sola kivriliyorda oyle bir donme hareketi yok. Lapgöt derler bizim buralarda oyle yani. Neyse altini actim bezini odanin disina cikartacaktim. Bi geri geldim dudaginin ustu bembeyaz biyik gibi olmus bu neee diye bagirdim bi anlayamadim da once. Sonra farkettim eller tum parmaklar sudo. Ben yokken bisekil donmus ellerini sokmus bide emmis. Hay allahim. Dondugune mi sevineyim. Ne kadar yedigini de bilmiyorum. Hemen doktora sordum. Takip et gozlemle dedi. Ne desin. 48 saat gecti artik cok sukur bi anormallik olmadi ama. Bazen benim tum kafami emmek istiyor. Bugun pilates topunu emip yalayamadigi icin katila katila agladi mesela. Degisik. Sizlerde de boyle durumlar var mi