leylamrt Lütfen bebeğinizi oto koltıgunda nasıl tuttugunuzu paylaşır mısınız, durmak istemiyor bir yasında
talhamamy leylamrt bizde yeni aldık 5 aylık oğlum dışarıyı izliyor genel de ağlamaya başlayınca da hemen oyuncak gösterip şarkı felan söylüyorum duruyor daha uzun mesafe gitmedik ama
frknmomy leylamrt oğlum 34 aylık asla durmuyor dün araç kullanırken güm kafama bişey geldi emniyet kemerini çıkartıp ayakkabısını çıkarıp kafama firlatmjs meğerse o sırada benim taraf cam açıktı biri kafama bişey fırlattı sandım😀😀 siz böyle başlık yapınca anlatmak istedm
cheerfulmother leylamrt öi benim oğlum 1 yaşında yeni aldık normalde durmuyordu ama sağına soluna heryerine oyuncak koyuyorum onu alıp bırakıyor diğerini alıyor öyle geçiyor yol. Ama arabaya mutlaka karnı tok altı temiz oturtuyorum yoksa kıyamet kopuyor
tineanigra leylamrt oğlum hep çok sevdi ama kızım hiç istemedi oturmayı hatta kendini zorlayıp kusturuyordu ama hiç hadi bu sefer de kucakta gitsin demedik. Ben hep yanlarında oturdum oyalamaya çalıştım ağlama krizine girerse en kötü ya sağa çektik ya en yakın benzinliğe girdik hava aldırdık ve yılmadan anlattık araba hareket halindeyken çocukların kendi koltuklarında oturmaları gerektiğini derken bi süre sonra alıştı. Ki bizim aileler uzakta biz hep uzun yolculuklar yaptık
leylamrt tineanigra çok haklısınız bazı şeylerin telafisi olmuyor. O koltukta ne olursa olsun oturması gerekiyor güvenliği için. Yarın uzun yola çıkacağım umarım bir şekilde başarılı olabiliriz
likeli leylamrt onunla yalnız yolculuk ederek alıştırdım ben. Araba kullandığım için yanına gelemeyeceğimi idrak etti sonrasında itiraz etmeyi bıraktı. Ailecek çıktığımızda da öne oturdum. Çok uykusu geldiğinde bazen kucağa gelmek istiyor çok ağlıyor. Bu durum hariç yanına geçip oturmadım. Bir de arabada happy song dinletiyordum ağladığında bizde çok işe yarıyordu.
leylamrt likeli bunu deneyeceğim , belki ilgisi odağı başka yöne çevrilirse sizin yaptığınız gibi yaparım 😍
Snm1234 leylamrt durmuyor ilk zamanlar bi şekilde oyalanıyordu şimdi 30 aylık oturmak istemiyor. Araba da tutuyor zorlamıyorum bende kustuğu için.
leylamrt Snm1234 ilk aylardan beri aldım koltuğu , asla kabul etmiyor . Uzun yol sonuçta , bazı şeylerin telafısı olmuyor , vardır muhakkak alıştırmanın bir yolu diye düşünmek istiyorum
heygorl leylamrt Bolca atıştırmalık ve değişik oyuncaklar. Hopörlerden müzik açıp eline veriuorum çocuk şarkıları. Yanına geçiyordum bazen oynatmak için. Kan ter gözyaşı… zamanla alışıyorlar ama belli müddet sonra sıkılıyorlar tabii o anlarsa da durup bi benzinliğe falan giriyoruz açılıyor biraz