Doğal yöntem diyerek çocuğu bronşit zattürw yapabilirsiniz. Ciğerine inerse kötü. Evet ilaç istemediğimiz bir şey ama güvenilir bir doktor gerek görüyorsa kullanmanız lazım. Mutlaka ama mutlaka yarım da bırakmamanız lazım. Antiniyotiği yarım bırakıp kalp iltihaplanması yaşayan bebekler var. Ona daha çok eziyet ediyorsunuz yani. Doğal olarak ekstra odasına karanfil soğan koyun. Odayı buhar makinesiyle nemlendirin nebülizatörle buzdolabında beklettiğiniz serum suyunu 2 cc verin. Burnunu hep açık tutun kafasını yüksekte yatırın yastık desteğiyle. Karamürver içirin ama bu kadar öksürüyorsa ciğerine inmiş olabilir daha kötü sonuçlar olmadan hekime başvurun