atamoznur Ameliyat oluyorsunuz sonuçta ve emziriyorsunuz bazen yaptırmayın şu kadar süre geçmesi lazım diyenler oluyor yaptıran varsa diye sordum
Kdrrr Sezeryan doğum ile dövme yaptırmanın bir alakası yok kızım doğduktan 10 gün sonra ayak izini yaptırdım koluma ilk defa duydum böyle birşey bana da saçma geldi.dovme deri altına işliyor kana karışmıyor sonuçta emzirmeklede alakası yok