heygorl böyle bir durum yok. Bebeğim bir yaşında ilk defa tahlil yaptırdık. Kan değeri kötü değil. Demir bağlama değeri yüksek. Sadece demir deposu çok düşük. Doktor önlem alalım dedi. Eğer kan değeri düşerse deposu boş dedi. Ek gıda dönemi biraz sıkıntılı geçti. Demiri yüksek gıdaları düzenli tükettiremedim kabul etmedi. Şükür artık yiyor. Şurup ve yemeyle düzeleceğini düşünüyorum. Bu arada geçmiş olsun🙏