Esraaaae olabilir benim bebegimde cok sık kaka yapardı. Ama ben asıl tartida anladim. Bir ay boyunca gece gunduz surekkli mememdeydi, bu kadar emmeye göre sandim ki 1bucuk 2 kilo almıştır bi gittim saglik ocagina 100gram almış onu da çıkınca kakasını yapip verdi zaten. Şok olmuştum. Olsun 7 aylik halen emiyor duru muru emzirebildigime şükrediyorum 🙏 cok seviyorum bebegimi emzirmeyi 😊