Kızlar ben 8 ay önce diyete başladım ve 31 kilo verdim 90dan 59a düştüm. Ama 1 aydır 59da takılı kaldım. Daha önce de çok kez takılı kalmıştım. Ama hiç motivasyonum gitmemişti. Şimdi son günlerde eksi görmediğim için mi bilmiyorum aşırı motivasyon kaybı yaşıyorum. Sürekli bozasım geliyor ama daha hedefime 4 kilo var. Bozsam hemen ödem tutuyorum birde onları vermekle uğraşıyorum. Sizce diyetisyen desteği alsam mı? Yani listeleri de biliyorum aslında Bi yandan boşuna para verme herşeyi zwten biliyorsun diyor bir yanımda kilom durdukça strese giriyor bana Bi akıl verin ya