Selam herkese 10 Kasım doğumlu bir oğlum var 2. Aydan beri günden güne artmaya devam eden gaz sorunumuz var. Nurse harvey’s gaz damlasi bitti biogaia bulduk onu aldik ayni zamanda laktoz intoleransindan şüpheleniyorum relaktaz da veriyorum günde4 5 kere. Her ağlama krizinde beyaz gürültü dinliyoruz sabah akşam kiraz çekirdeği ısıtıp ayaklarina karnina vs koyuyorum ama yok gece huzursuz. Süt ürünlerini baya azalttim ama arada yiyiyorum bilmiyorum o mu yapiyor kakasi hep mukuslu. Clinikid masaj yagini da almayi düşünüyorum çare olursa diye, Bu dönem sizlerde nasil geçiyor ?