2.ci hamileliğimde ağır hasta oldum baya grip tarzıydı fındık topluyorduk evime döndüğümde test yaptığımda pozitif çıkmıştı şimdi 9 aylık oldu büyük olanda şubatta 7 yaşına giriyor 2 3 gün önce oğlumdan hastalık geçmişti ve baya ağır geçiyor geçen hafta şüpelenip test yaptığımda tek çizgiydi 15 dakika önce test yaptım kaset test direk 2 çizgi çıktı değişik şeyler içindeyim