Defnemomm Merhaba, 1 kızım var bir daha uzun bir süre çocuk düşünmüyorum prezervatif ile korunuyoruz buna ek olarak hangi yöntemleri önerirsiniz ? Çünkü bu yöntemi kullanıp hamile kalan çok kişi duydum korkuyorum
TulayGeriDon Defnemomm hap kullanabilirsin. Spiral taktirabilirsin. Geri çekilme olabilir. Aylık veya 3 aylık iğne olabilir
uykusuzgiller Defnemomm bizde o şekilde korunuyoru. Prezervatif ve geri çekilme. kendime bir sey yapmak istemiyorum eşim korunsun istiyorum ama bir yandan da korkuyorum
Asyaveannesi04 Defnemomm her yöntemle hamile kalan çok duydum burdan okudum ben spiral taktırdım uyum sağlamadı aşırı kanama yaşadım hap aşırı hormon değişimi yapıyor en güvenilir yine kondom. Bebek istediğimizde bıraktık hemen oldu 3 sene oldu doğum yapalı hala kondomla korunuyoruz, çok şükür
Elif063638 Defnemomm cilt altı implant kullanıyorum 1 senedir prezervatif de ek olarak kullanıyorum. Benimde oğlum 2 yaşında şu zamana geldiysem inşallah bi 3 5 sene daha sürpriz bebek olmaz hahahah
ebruaydinn Elif063638 devlet yapıyor mu acaba ımplant yoksa özel mi benimde oğlum 4 yaşında şimdide kızım 40 günlük daha düşünmüyorum
Elif063638 ebruaydinn ben şehir hastanesinde taktırdım ücret almadılar sadece implanta ücret ödedim eczaneden alıp
tospikannesi_ Defnemomm prezervatif+hap Prezervatif+spiral Bu şekilde kullanılabilir Ben 2 yıldır spiralliyim ek koruma yapmıyorum
Gul-42 Defnemomm valla oğlum 40 aylık olacakk prezervatıfle korunuyoruz markası okey hıc bır sorun olmadı kapalı olan bırseyden nasıl hamıle kalıncaz delik olması cok dusuk ıhtımal okey markasında yani
_YanakReisinAnnesii Defnemomm spiral ya da doğum kontrol hapı kullanabilirsiniz isteğinize kalmış. Bunlardan birini kullanıp prezervatif+geri çekilme yaparsanız bence baya garantiye almış olursunuz kendinizi 😅