Pamukpasta Biz dün yaptık doktor bir şey demedi zaten 10 gün öncede ateşlelendi ilaç falanda kullandık burnu falan akıyor hâlâ bundan dolayı wbc değeri yüksek çıkıyor büyük ihtimalle dedi kontrol edeceğiz dedi doktor ultrason ciğer falanda istedi hepsi temiz kötü bir şey olsa söylerdi değil mi