beyzzsenturkk_ teachermom5 emziriyorsanız sütünüz yağlıdır benim kıx 8-9 ayına gelene kadar hep sivilceliydi doktor öyle demişti sütün yağını vücut ciltten atıyormuş ama iz kalmıyor geçiyor ellemeyin yeter