Bende dün kanal tedavisi yaptırdım ilacı bilmiyorum bi şey diyemem ama anestezi için 2 saat sonra emzirebilirsin kanıtlanmış herhangi bir zararı yok sezaryenden sonra da hemen emzirmenizi istiyor doktorlar aynı şekilde düşünebilirsin demişti doktorum 2 saat sonra emzirdim çok geçmiş olsun