momiss Doktorlar önermiyor. 3 yaşında bir bebegin omurgası şekil alırmış ve gelisirmis. Şahsi tavsiyem 2 yaşına kadar yastıkta yaptırmayin. Reflü yastığı var. Biliyorsunuzdur mutlaka ona koyun yatırın. Donmeler başlayana kadar güvenle yatırabilirsiniz onda mesela. Ben öyle yaptım. Oğlan 2,5 yaşında. 2 yaşında yastıkta yatırmaya başladım ki sevmedi oğlum. Nitekim hala da sevmiyor yatmıyor yastıkta. 3 ay bir bebeğe yastık kullanımı için çok çok erken ama siz bilirsiniz yine. Bence iyice bir araştırın doğrusunu derim ben🌺