Merhaba arkadaşlar
Akşam 3.5 aylık bebeğim bizim için alışılmışın dışın da bir ağlama krizi sergiledi .Ne yaptıysak yatıştıramadık ,sonra boyle biraz susar gibi oldu ama bayağ bi ağladı hıçkıra hıçkıra sonra sakinledigi bir anda kastı kendini bi 3 -4 saniye hani böyle çok ağlarız da içimizi çeke çeke böyle ağzımız çenemiz kasılır ya öyle sanki normalde uykuda korkarak sıçramaları vardı iki defa uyanikken de yapmıştı ama doktorumuz normal olduğunu söylemişti sonra hemen camı açıp hava aldırdım ama camı açana kadar ağlamaya başladı tekrar. Sanki böyle bir yeri acımış gibi de sonra hemen çocuk acile gittik orda da tekrarladı hemşire videoya da çekti bilinç kaybı morarma falan olmadığı için o an oksijensiz kalıp kalmadigini da bakıldı, çok fazla gaz cıktı röntgence lavman yaptılar ama kakasini 2 saat kadar önce yapmıştı zaten ama sonra orda 2 kakasini yaparken zorlandı kan tahlilleri normal cıktı kaka tahlili 5 gün sonra çıkacak.Egzamamiz var ayrıca onun için alerji testide yapılacak 15 gün sonra da eeg cekilecek sonra gece 4 ten sonra bir daha yapmadi doktorumuz ağlama katılma gibi birşey olabilir dedi reflü atağı da olabilir gaz sancısı da olabilir dedi.
Hiç bilmiyorum bakalim alerji için yememem gerekenler var gaz için yememem gerekenler var ne yiyeceğiz biz bilmiyorum sütüm azalmazsa iyidir.
Var mı aranızda bu durumu yasayan eeg çekilirken bebeklerde nasıl çekiliyor alerji testi nasıl yapılıyor deri testinde bebekler sorun çıkarıyor mu acaba yasayan yada bilen var mı arkadaşlar....