Sevgili annelerim,
Rahim içi araç kullanıp(spiral) reglin son günü aşırı ağrılı sancılı kanaması olan varmı hiç böyle olmamıştı iğne batmış gibi mahvetti beni sonrasında biten reglim tekrar başladı ama bu sefer aşırı yoğun ve parlak şekilde bir kanama oldu ilk kez böyle oldu kayma durumu söz konusu olabilir mi?