4 aydır hipp kullanıyorum en pahalısı en iyisi kilo yapar diye başladık ama hiç aldırmadı suan 8 aylık olacak . Yorumlarda hipp okumuştum hep en iyikilo aldıran ı ama bebeğin yapısına göre bence hangisi kilo aldırır belli olmaz, mamaların coğunun içeriği aynı bende değiştireceğim ama ne kullansam karar veremedim henüz