MeteYmen_Annesi nöbet tarifliyorsunuz 3 gün çok önemli bize bu şekilde başvuran hastaları 3 gün hastanede gözlem altında tutarız yani 72 saat içinde tekrarlayıp tekrarlamadığına bakarız. Çocuk nöroloji eeg gerekliyse mr ve bt ister. Sebeplerine gelecek olursak onlarca sebep var. En başında akraba evliliği var mı, doğumda herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı, sizde veya eşinizde daha önceden buna benzer şeyler olmuş mu bebeklik dahil, genetik probleminiz var mı, bebek doğduğundan beri hangi hastalıkları geçirdi hangi ilaçları içti, düşme/çarpma/travma bulgusu var mı daha burada yazmakla bitmez bir sürü sebep var.