Minnakelifim03 Cnprtk bobo olabilir 😂 benim kiziminda iki tane cok sevdigi bebegi var safinazla limon su diyoruz 😂😂
Ozge_AyazEfee Cnprtk rengi ne 😂 mesela bizim Bi tane turuncu oyuncak köpeğimiz var ismini tutu koyduk 😂
AmineGlce Cnprtk kızımın çok sevdiği bi oyuncağı var biz ona bübüü diyoruz 😂 uydurmasyon olarak kulağa hoş geliyor söylemesi 😂
MucizemGeldi3545 Cnprtk bizimkininde bi oyuncağı var biz akşama kadar sebeklik yapıyz tık yok ama küçük adamımız bi görüyo onu Allaaaah 🤗🤗 biz coni moni koyduk adını 😂😂😂