serendipity16 Kızlar böyle olan var mı ? Mama sandalyesinde güzel oturuyor ama yere tek başına koyunca 2-3 saniye sonra devriliyor önüne oyuncak koyuyorum bi 5 dk duruyor sonra salıyor kendini. 8 aylık olup hala desteksiz oturmayan var mı ? Normal mi bu durum?
nurkync serendipity16 bugün bizde 8 aya girdik aynı durum dik oturuyor mama sandalyesinde ama yere konuşunca bi süre sonra devriliyor 🤷♀️normal diye düşünüyorum ben 🙏