eses123 benim bebeğimde uzun bir zaman öyleydi korkuyordum hiç bir zaman yiyemeyecek mi diye ve hiç nir bir zaman blendır vs kullanmadım ona rağmen aşırı öğürüyor hatta zorlayınca kusuyordu ama geçti 14-15 aylıkken şuan 20 aylık herşeyi yiyor kuruyemiş vs katır kutur maşallah sıkmayın canınızı inşallah geçici bi süreçtir sizinkide ama üstüne gidin vazgeçip sürekli püre şeklinde devam etmeyin zorlayın