Lre
Lre bi hemşire olarak önerim ; sarımsak limon sirke filan bu tarz şeyler asla yapmayın. Ateşi olan çocuk taşikardi yüksek nabız atar ve yapılan bu sirke limon vs bunlar çocukta daha fazla hareret yüksek nabıza kasılmaya neden olur ve ben çocuğumda denedim asla düşmedi. Çocuğa sadece bir kat giydir . Eller ayaklar buz gbi olur ateşlenince o yüzden endişelenmeyin.çocuğun mide ve bağırsak tarafına atletin içinden bi kat daha ince bir şey serin çünkü çocuk üzeri açık olduğu için sonraki günlerde mide bağırsak üşemesine ishale filan dönebilir o kısım üşümesin sadece. Gelelim ilaçlara çocuğunuz kaç kilo kaç yaşında bilmiyorum. Eğer çok küçük değilse yani 8 ayı geçtiyse arka arkaya verilebilir. Bir ölçek calpol, parasetemol içeren ilacı verip hemen arkasından dolven yani ıburamın içeren soğuk algınlığu şurubu da bir ölçek verirseniz ateş düşer yarım saate .eğerki bunları vermenize rağmen ateş düşmüyorsa acile götürüp parol taktırın. Çünkü ateş çocuklarda 3 gün sürer 4. Gün geçer. Bu süreçte çok kasılır havale geçirirse beyinde hasara neden olabilir ama tabi hiç düşmeyen yüksek ateşse