Arkadaşlar kızım 13 aylık olacak emerken veya normal otururken birden ellini ısırır gibi yapıyor parmaklarını ağzına sokuyor bişey istiyor gibi ama anlayamıyorum neden öyle yapıyor yada yüzüne vuruyor gibi hareket yapıyor bi sıkıntısı yok şükür ama böyle şeyleri neden yapıyor anlamadım yanında öyle hareketler de yapmıyorum sanki benden bişey istiyor ama ne bilemedim