elifmehmetsefa Kızlar bebeğim 4 aylık İstanbuldayım burada yaşayanlar bilir toplu taşımada ücretsiz anne kartları var bende çıkarmak istiyorum ama bulamadım online olarak bir yere gitmeden yapılabiliyor mu, çıkartan arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim 🌸
Cihangiriinannesii elifmehmetsefa online çıkardım ben. Anne Kart başvurusu yazın İstanbulkart sitesi çıkıyor ordan adımları izleyin. 210 lira kart+kargo ücreti var
delihatun01 elifmehmetsefa bende merkezinden alın 2dk içinde veriyorlar biyometrik resimle gitmeniz gerekiyor
delihatun01 Cihangiriinannesii 210 lira çok değil mi ben ilk çıkardığım da 80tl ödedim geçen gün kayıp ettim yeniden çıkarmak icin 110 TL verdim
Cihangiriinannesii delihatun01 siz sadece kart parası vermiş oldunuz online yapınca 100 lira da kargo parası alıyor malesef 🥲
elifmehmetsefa delihatun01 galerimdeki bir resimle çıkarttım uygun resmi bulmakta baya zaman alıyormuş
elifmehmetsefa tazemom1 hımm mesajınızı geç gördüm bu kadar kısa sürede çıkacağını tahmin etmemiştim online başvuru yaptım o yüzden 🫠
Cihangiriinannesii Alya-Sena burası Türkiye artık hiç bir şeye şaşırmıyorum ben bütün fiyatlar normal geliyor 😀