Ya arkadaşlae ben şu ay hesabını bi türlü anlayamıyorum şimdi biz bebeme 2 ay 23 günlük diyoruz 3 aylık olacak 7 güne yani 4 aylık mı oluyo 4 aylık oluyosa neden 3 aylık diyoruz bana mantıklı bi açıklama yapın ne olur cahil falan demeyin 3 ayı tam doldurmus bebeğe neden 3 aylık diyoruz mesela ayyyy