2prenss_annesieliff_ Kan değerlerim çok düşük 8 e düşmüş değerim kizlar bu bende kalp çarpıntısı baş dönmesi iştahsızlık halsizlik yapıyo galiba kan takılacak iyi olan varmı kan takildiktan sonra ilaç kabızlık yaoiyo içemiyorum
hira0502 2prenss_annesieliff_ benimde bı ara depolarım boşalmışti hatta doktor neredeyse kalpten yiyecekmis artık dedi. Ben düzenli ilaç tedavisiyle iyileştim 1 sene falan sürmüştü
cocum 2prenss_annesieliff_ benm kanımı demirimi tek bi ilaç yükseltti. Geriye kalanların hepsi kabızlık ve mide bulantısı yaptı hepsini şimdiye kadar kullandım ama Oroferon onlar gibi değil biraz araştırın herkes aynı şeyi söylüyor .deneyebilirsiniz demirimi falan fırlatmıştı ☺️
2prenss_annesieliff_ cocum bütün ilaçları kullandım ama yukseltmiyo kabızlık miğde bulantısı halsizlik yasiyorum uykum geliyor