Kızlar merhaba kızım 11aylık bundan iki hafta öncesine kadar çok güzel yiyen bi bebektik 10dakıkada yer hepsini bitirirdi. İki haftadır bir şey oldu yemeği agzında tutuyor cignemeden yutuyo saatlerce beklıyo nerdeyse agzında. Lütfen geçici bi durum diyin hastaydı ona bagladım ama geçti bişi kalmadı çok şükür dişten mıdır bi sürec mıdır yoksa böylemi gider hep bilmiyorum