zk1611 bebeğim 1 yaşında ek gıdayla hiç arası yoktu ağzında tutardı kusardı öyle yıpranmıştım ki kendimce karar aldım önce 3 ten 2 ye düşürdüm mamayı sonrada teke düştüm şimdi sadece gece yatarken içiyor iştah konusuna gelince benimki yemeye başladı şükürler olsun bence mamayı azaltmanın etkisi oldu her çocuk farklıdır tabi inşallah sizin bebeğiniz de düzelir herşeyi yer🤲