mondecaidensecmeler Bir saatten beri ağlıyorum,memede ağlıyor susmuyor en sonunda mama aldık niye öyle oldu anlamadım ilk gün taş gibiydi göğüslerim şimdi foslasti napacagimi bilmiyorum. Sezeryandan dolayı mı böyle oldu?
kze66 mondecaidensecmeler siz stres yaptikca daha kotu olur sakin olun mama veriyorsaniz da siringayla vermeyi deneyin biberona alismasin ve sagim yapmaya calisin sicak dus alin komposto icebilirsiniz sutlu corba falan en kisa surede gelir insallah sutunuz
060606 mondecaidensecmeler aynı dediğiniz şey bana da oldu. Bestlak damla kullanmaya başladım sütüm arttı tavsiye ederim. İsterseniz bi doktorunuza da danışın ama eczanelerde reçetesiz zaten satılıyor
bisenakillisinzaten mondecaidensecmeler stres asla yapmayın bebeğinizi dusunun. Siz emzirdikce ve emzirmeyi istedikçe sütünüz de çoğalır. Bunun yanında bol su dinlenmek ve süt arttirici bı ürün kullanabilirsiniz.
mondecaidensecmeler bisenakillisinzaten sütum oldukça mama kullanmayı hiç istemedim ama mecbur aldık. Sürekli emziriyorum hala da istiyorum ama bugün yetmediğini gördüm 😔 damla damla geliyor böyle değildi
1kuzuannesi mondecaidensecmeler güzel anne öncelikle kendini birazcık olsun rahatlat. Şu an sütün gelmiyorsa veya yetmiyorsa canını sıkma bunların normal olduğunu unutma lütfen. Bebeğini aç bırakma bir süre karnını mama ile de olsa doyur ama sakın biberon kullanma kaşık biberon veya şırınga ile besle. Bu arada bol su tüket 4 litre tüketmeye çalış. Kayısı kompostosu bol yeşillik sıcak yoğurtlu çorba vs bulgur pilavı tüketebilirsin süt yapar. Ama en önemlisi su. Ilık duş al göğüslerine kol altlarına tut sıcak suyu zihnini rahatlat. Mama ile beslediğin zaman bile emziriyormuş gibi sağım yap sütün artsın. Sağ ki beyine süt üretmesi için sinyal yollansın. Emin ol bu günler de geçecek sıkma canını
rabiagn 1kuzuannesi kızım 2.5 aylık. Benimde sütüm çok az. Mama veriyorum doktor önerisiyle. Ve memede emerek uyuyor. Yarın 2. Ay aşıları var. Sürekli emmek isteyecek. Ne yapacağımı bilmiyorum. Şimdi onun stresindeyim. Öneriniz var mı bana da acaba?
1kuzuannesi mondecaidensecmeler ne demek hepimiz anneyiz. Sen iyi ol ki evladın iyi olsun. Sütün bol olsun inşallahhh🥰🙏🏻 aynı zaman da dut kurusu yazanları gördüm dut kurusunu yiyebilirsinde ama kaynatıp suyunu içersende çok faydasını görürsün bir de rezene çayı da artırır. Tüm tuşlara basmak lazım 🥰
060606 mondecaidensecmeler sütünüz tamamen bittiyse belki işe yaramayabilir ama azaldıysa arttiriyor. Ben sizi çok iyi anlıyorum emmeye alışık olduğu için bebeklerimiz sürekli meme istiyorlar memede süt olmadığını görünce çıldırmış gibi ağlıyorlar maalesef 😔 bende onunla birlikte ağlıyordum çok çaresiz hissediyordum. Bu damla sayesinde arttı çok şükür. İkinci kutuyu bitirmek üzereyim.
suhedaaaaa mondecaidensecmeler Ayy canım benimde bir ara sönmüştü ilk ay iyi dinlenemediğinden olabilir, yeni doğum yaptın ya. Ben bol bol pekmezli su falan içmiştim iyi gelmişti bana.
mondecaidensecmeler suhedaaaaa canım dinleniyorum ama eşimle sürekli tartışıyoruz annem geldi canımı sıktı sütun az dedi mama verelim dedi yok dedim çocuk susmayinca eşim mama almış mecbur verdim kimsenin umrunda değilim sürekli suçluyorlar göğüsüm yara oldu oğlumu emzirirken kendimi kasıyorum diye yemedigim laf kalmadı ben sütun cekilecegini nerden bilim😢
1kuzuannesi rabiagn canım öncelikle stres olma benimde kızım daha 69 günlük aşılarını yaptıralı bi hafta oluyor. Evladınla senin aranda öyle bir bağ varki bebekler annelerin gözünden her şeyi okurmuş hissedermiş sen bebeğin için iyi ol ve hep iyi düşün çıkart beyninden kötü düşünceleri korkuları endişeleri zihnini rahatlat. Bir şey dahi olsa bebeğine en iyi gelecek şey senin sıcacık kolların. Mama veriyor olabilirsin ama memeden kesme hiç bir zaman boş çekiyor bile olsa bırak çeksin hormonlar öyle bir şey ki az gelen veya gelmeyen sütün bir bakarsın gelivermiş. 🥰 sen aşıdan sonra bebeğin her istediğinde göğsünü ver duygusal olarak kokunu alarak biraz vakit geçirsin peşine mama ile karnını tamamen doyur uyut biraz dinlensin yavrucak inşallah sorunsuz gececek inan buna
suhedaaaaa mondecaidensecmeler Zaten bu süte herkes laf etmese olmuyor, onlara neyse yani. Bana da annem, kaynanam, eşim yaptı. Geri gelir inşallah daha 1 haftalık bile değil sonuçta canım stresi atmaya çalış dinleme sen onları.
060606 mondecaidensecmeler yarar Allahın izniyle. Sen bol su da iç. Zaten damla hemen 1 günde etki ediyor. Maksimum 3 gün diyorlar. Denemekten zarar gelmez inşallah sana da faydası olur. Bu bebek büyütme konusunda da her kafadan bi ses çıkıyor gerçekten bende sinir oluyorum 😒 kafana takmamaya çalış stres iyi gelmez 😞