pinkflowers Arkadaşlar aranızda kullanan var mı varsa hangi marka,, kızım günlerdiır hasta öksürük ateş geçip tekrar ediyor antibiyotik aldığı halde,, artık napcam bilmiyorum o geldi aklıma,,
Merve-S99 pinkflowers Ben evvahe doğal dan aldım hasta olmasa bile 2 günde bir veriyorum ama dediğiniz gibi asla geçmiyor 1 haftadır ateş öksürük antibiyorik kullanıyoruz hem şurup hem iğne olarak verdi doktor asla geçmiyor anlamadım artık stres yapıyorum verdiğim ateş düşürücünün haddi hesabı yok inşallah bir zarar olmaz
Sblatc pinkflowers ben kullanıyorum evvahe doğal çok iyi kaliteli, kainat eczanesi nin ki de iyi. Bi marka daha kullanmıştım adını unuttum çocuklar için yumuşak içimli. Sabah akşam 1 tatlı kaşığı aç veya tok veriyorum ben. İyi geldğini düşünüyorum hastalıklardan da koruyo. Burna da damlatılıyo burun tıkanıklığı için
meraliredam Rahiki mahrum çok öneriliyor oraya da bakabilirsiniz.Ben başka ürünlerini kullandım markadan memnunum genel olarak
Beyzaveduru Ben de evvahe doğal markasından aldım. Kızım da ateş hırıltı öksürük vardı. Doktorun önerdiği ilaçlarla birlikte buna da başladım sırtına sürüyorum uyumadan bir çay kaşığı da içiriyorum çok şükür hızlı toparladık antibiyotiksiz geçirdik şükür. Geçmiş olsun salgın var ciddi şekilde anneler dikkatli olsun
Benkeyfimkahyasi90 Merve-S99 geçmiş olsun kaç yaşından bebeğiniz eğer 1 yaşından büyükse iyot lugol solüsyon %2 lik alın sırtına kafes yapın öksürük geçiyor hemen Dr Hasan Hüseyin Eren im sayfasına göz atın orda daha detaylı anlatılmış
hunilimomy pinkflowers öksürüğünü kesti normalde hastalik döneminde 20 damla koruma döneminde 3-4 damla diyor ama ben günlük veriyorum açıkçası 3-4 damla