asenauras Hanımlar reglim 11 gün gecikti. Test yaptım negatif birşey çıkmadı. Ama korkuyorum daha 5 aylık bebeğim var , testler doğru sonuç veriyor mu her zaman
cerend24 asenauras Kan testi yaptırın mutlaka. Benim de bu şekilde gecikmişti test yaptım negatif çıktı ve 1 hafta sonra ultrason kontrolünde hamile olduğumu öğrendim 😅
Snp57asel asenauras teste güvenme her zaman doğru sonuç vermez korunmuyorsan tekrardn hamile olma ihtimalin var yarın git kan ver
asenauras cerend24 ay ben iki kere test yaptım ikiside negatif çıktı da ikinci hamileliğe hazır değilim daha bebeğim beş aylık
asenauras Snp57asel yani bi 8 gün geciktiğinde yaptım birde bugğn yaptım 12. Gün iki testimde negatif çıktı, olmadı testi yaptırayım ben
asenauras Ozooo emzirmiyorum da bu ay iki kutu antibiyotik kullandım acaba o etkilşyormudur düzensizlik yapıyormudur