Merhaba kızlar, Beylikdüzü nde barış mah Adnan Kahveci ya da büyük şehirde çocuklarınızı götürüp memnun kaldığınız anaokulu kreş var mı. 2.ci dönem için 2bucuk yaşında çocuğumu gondericem sudan çıkmış balık gibi olmak istemiyorum.yardimci olurmusunuz?? :))