eliftugba Kızlar buhar veriyorum sarımsak bal limon, tereyağ pekmez,öksürük şurubu da veriyorum başka ne yapabilirim ateş yok ilaç kullanmadan nasıl geçer
lceLady eliftugba Sarimsak veriyorsaniz ilac vermeyin İlac veriyorsaniz sarimsak vermeyin derim Sogan bal kürünü denediniz mi? Öksürük icin
lceLady eliftugba Sogani soyun Ortadan ikiye kesin İc kismina ikisinede bolca bal dökün tabaga ters cevirin En az 2 saat en cok 1 gece beklesin Suyunu salinca 1 tatli kasigi suyundan icirin
hepbahar123 Bnmkinin de var serumla iki gündür ara ara temizliyoruz ama.burnu tıkalı değil dolu da değil ama gece geniz akıntısı oluyor galiba öksürüyor başını yüksek tutuyoruz ama işte . Bakalim nolcak doktora mi gitsem tekrar kaldık doktorlarda ya
esrayadasare eliftugba Zeytinyagı çörek otu yağı ve sarımsak bunları hazırlayıp bir müddet beklet İyice birbirine geçsin geceleri bebeğin ayak tabanına masajla sür Üstüne çorap geçir geceden sabaha kalsın öyle inşallah şifa olur ben bu Yöntemi uyguluyorum