adenalya yazin da pek yapacak bir sey yok bence ya 🥲 cigdemdeyiz, burasi ormanin ici gibi o acidan yazin iyi oluyor parkta vs dogayla ic ice zaman gecirebiliyoruz, onun haricinde Cansera’ ya gideriz, Gölbaşı da bazen ama genel anlamda tekrara biniyor haliyle.. bana da istanbul ve İzmir den sonra ankara muthis bos ve olu zaman gecirdigim bir yer gibi geliyor. Ulasim zor, market, pazar uzak hep aradigini bulamiyorsun yani benim deneyimim o yönde 😬 mecburen esimin isi burada diye Ankara’ dayiz