Bebeğimin ateşi bir türlü geçmiyor. Acile götürdük antibiotik, dolven calpol yazıp gönderdiler. Burun akıntısı ve öksürüyü de var. Antibiotikin bugun 5ci günü ama kalıcı olarak inmedi ateşi hep 38lerde ateşdüşürücü 1- 2 saat etki ediyor sonra yine aynı şey. Hep de uyuyor bebeğim. Uyanık olduğu vakitte hep ağlıyor. Ne yapayım başka nereye götüreyim?🥹 Aynı belirtiler bende de var