beyzzsenturkk_ _dfn 4 aylıkken vermeye başlamıştım yazın aşırı aşırı sıcaktı emziriyordum ama günde bir kaç yudum mutlaka su veriyordum
endegerlima _dfn Suyun hiç bir zarari olmaz sadece doktorlar ek gıdaya başlayınca verilmesini tavsiye ediyor . 4 aylik dün bi kaç kasik verdim önceki gün calpol vermiştim tatlı gelmiştir belki diye düşündüm kendimce ama normalde vermiyorum mama içiyor bi 5 . Ayda veririm tamamen
beyzzsenturkk_ _dfn biz sürekli doktora giden ailelerden değiliz hasta olmadıkça gitmem ve sudan sebep hiç rahatsızlığı olmadı ayrıca su an şişe şişe su içiyor suyu çok seviyor😂
ssssj Bizimki kış bebeğiyle, doktora sorduk ek gıdaya geçince verdik biz. arkadaşım da doğar doğmaz vermeye başladı onda da pek sıkıntı olmadı. Mideleri küçük ya suyla doldurmasınlar diye önerilmiyor pek