niketlug 36 haftalık doğan bebeğim iki gün hastanede yattık 8.75 ile yatışı olur mu ki gün kalıp çıktık mavi ışık gördük
bittercikolata__ niketlug Yok çok düşük. İlk kızımda 12 değerindeydi yatisimiz olmadı. 20 gün önce doğum yaptım doktor 17 ve üzeri olursa yatış yapariz dedi çok şükür çıkmadı sarılık bizde
senaas niketlug her gün değer yükseliyor, ilk gün için değer 8 ve bunun üstü yatış oluyor benim bebeğimin 8 di doğduğu ikinci gün biz de 1 gün kaldık ışık tedavisi gördük aynı, 3. Gün 4. Gün değerleri değişiyor gittikçe yükseliyor yani
morbulutlu Değerimiz 12.5 du yatmadık. Bol bol emzirin sürekli saatte bir yarım saatte bir🤎geçmiş olsun🥰🥰
alparslan377 Canım bizim de 16 oldu dün yatış yaptik bugün sabah 9 olmuş ışık kapanınca yarın yukselmezse taburcu olucaz inşallah