Bi çay kaşığı calpol verebilirsin aşıdan sonra hiç bişey olmuyo ateşinide takip et ama huysuzsa ateşi olmasada ver ağrıyodur belki ben vermiştim ateşi yoktu ama huysuzdu. Benim eltim çok ağladığı zaman hep veriyomuş biyeri ağrıyodur diye o kadar da kullanmak iyi değil ama çocuğu şimdi gayet sağlıklı yanü böbreklerinde bişey yok allaha şükür