mumineadm Bebegimi gece sütten kesmek istiyorum yarım saatte bir uyanıyor emzik gibi kullanıyor beni gündüzleri de hiçbir şey yemiyor on aylık bebek bu arada nasıl kesebilirim gece sadece birden mi kesmeliyim yaptığınız tavsiyeler nelerdir