balkizim1 Kızlar yemegi mi güzel oluyor firin mi? Kizartma mi ?? Köftesi mi ayy tarif bakıyorum karar veremedim. İlk kez yapicam denemedim daha once yemedim de
Minel-inannesi balkizim1 benim tercihim oncelik çiğ yemek☺️ sonra buharda haslayip sarimsakli yogurtla. Sonra kısır en son besamel sos yapip firinlamasi seklinde yaparim🤌 afiyet olsun
mystery00 balkizim1 off bayılırım en sevdiğim hali yumurtaya bulayıp kızartılması sarımsaklı yoğurt yanına da 🤤🤤
pearlmomy balkizim1 haşladıktan sonra,kıyma soğan ve salçayla çevirip üstüne kaşarla fırınlayıncaa da güzel oluyor
rabilay Ben önce haşlıyorum sonra zeytinyağlı limonlu bi karışım hazırlayıp üzerine döküp fırına veriyorum kızarınca çıkarıyorum çok hafif ve lezzetli oluyor öneririm
ozcan39 balkizim1 Suda haşlayıp üzerine limon, tuz ve zeytinyağını. Ya da üzerine sarımsaklı yoğurt 🤌
NariNariKiminYari balkizim1 ben beşamel sosla fırına atıyorum çok güzel oluyor. Oğlum sadece o şekilde yediği için farklı bir türünü yiyemedik 🥲
Boysmomy balkizim1 karnabahar graten en güzeli, uğraşmak isterseniz kızartması da çok lezzetli ben bayılırım ama evdekiler sevmiyor
ccanasli balkizim1 karnabaharı ben iki çeşit seviyorum önce haşlayın sonra yumurtaya bulayıp kızartın ya da fırında baharatlarla üstüne krema dökebilirsiniz öyle de çok lezzetli oluyor🤤