Mathildamom doktora gittim kan tahlilide yaptı, bana tansyon hamilelikten kaldı. Stres yapınca da çok çıkıyor mesela. Kanımda sadece demir eksikliği çıktı, buda bizde şiddetli baş ağrısı yapabilir. Bugün aile hekimine gittim, bana demir hapı yazdı, onu içtim bugün, inan şu saat oldu baş ağrım olmadı şaşırdım. Seninde değerlerin düşük olabilir belkide.. benim baş ağrım geçen ay 1 hafta sürdü kesintisiz düşün, zor dayandım.. çocuktan sebep hep ihmal ettim kendimi..