aliekin alerji olur evet, eğer mama da veriyorsanız özel tıbbı mama yazdırmanız gerekli doktor tarafınfan, emziyorsanızda inet sütü ürünleri yemeyin, benim bebeğim atopik alerji , azaldı. Kortizonlu krem, nemlendiri yazıldl. Mama da nutrica neocate (hipoalerjenik) , ilk alıcaksınız hemezse vanilya şurubu ve ya üzüm pekmezi ile tatlandıra bilirsiniz, sonra rapor çıkarın ücretsiz alırsınız, ben dün rapor çıkardım.