semanurkeles öyle seslendiğinde cevap vermeyin şöyle söyleyin “ anne demek istedin değil mi” ya da “ anneni mi çağırdın kızım ya da oğlum” vs anne kelimesine vurgu yapın benim kızımda bana abla diyordu bi gün cevap vermeyi kestim ben abla değilim anneyim An ne diye heceledim 18. ayda anne demeye başladı şu an 2 yaşında anniiimmm diyor 😂😂